Min praktfulla byxsocka

Hejsan!

Och godmorgon alla läsare ^^ Jag har nyss städat och det brukar ju bli så kallt om fötterna när man skurar golven. Så jag kom på att om man tar sin pyamas byxa/eller annan mjuk byxa så kan man vira in den på fötterna så man blir varm och skön. ^^  

Så här gör man. ( jag gör bilderna små så kan du bara trycka på dom så blir dom stora ^^ )


Detta är min genialiska byxsocka !

 Ta en byxa sätt fötterna på byxan (som på bilden) ^^

 Vik byxbenen över fötterna ( som på bilden ).

 Ta en av byxbenen och vik den under foten. (gör som på bilden) Gör även så på det andra benet.

 Sedan tar du båda byxbenen över  fötterna och knyt byxbenen till en knut.

 Och så är den klar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0