Saker att göra ^^

Hej Hej !

Jag har inte hunnigt blogga idag för jag har gjort så mycket idag, dels skottat...
Men imon blir det skola fast vi börjar klockan 9. Jihoo! Och vi har utedag så vi ska åka pulka och fika. Pappa köpte Wild Chips ( ungefär som torkat renkött ) , bullar och saften festis på pet flaska.

Jag känner mig lite nördig för när våra lärare sa att vi skulle ha utedag med pulka sa alla ' meen åååh.. vad tråkigt ' medans jag tiho vad skoj ! ^^    Det är roligt med pulka !
Imorgon ska jag börja med Madopas Alla hjärtans dag present.

Kolla gärna på halv 8 hos mej.

HA EN BRA KVÄLL

Kommentarer
Postat av: Madopa

Din lilla nördig nörd, du är bäst!

2010-02-09 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0